4 sierpnia 2015

About

                                                           







Urodziny: 9.04.1998
Wzrost: 170 cm
Województwo: Lubelskie 


Wchodząc w tą zakładkę pewnie chcesz się dowiedzieć czegoś o mnie, a więc.. 

Od dłuższego czasu miałam w planach założyć własnego bloga. Jednak nie wiedziałam czy potrafię zacząć coś i to kontynuować. Doszłam w końcu do wniosku, że spróbuje. No i oto jestem :)

Czym się interesuje?
Nie wiem czy można nazwać to zainteresowaniem ale bardzo lubię dekorować wnętrza. Zakupienie choćby drobnej rzeczy do mojego pokoju sprawia mi wielką radość. Uwielbiam przerabiać i tworzyć własnoręcznie różnego typu przedmioty czyli tzn. DIY
Oprócz tego bardzo lubię robić zdjęcia. Według mnie jest to najlepszy sposób w jaki możemy zachować wspomnienia.

Macie jakieś pytania?
korczakklaudia@wp.pl pisz śmiało!

Snapchat: klaudia077















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz