24 lutego 2016

DIY Stanik z paskami



Ostatnio bardzo popularne zrobiły się staniki z paskami nad miseczką. Można je zauważyć u wielu sławnych osób np. Maffashion czy Jessica Mercedes. Według mnie wyglądają bardzo seksownie i świetnie komponują się z t-shirtem lub topem z dużym dekoltem.


Pokaże wam jak samemu można zrobić taki stanik. Potrzebne nam będzie:
  • Czarny stanik
  • czarne ramiączka lub czarna gumka 
  • Czarna nić
  • Igła, szpilki krawieckie
  • Nożyczki 


1. Przypinamy paski szpilkami aby łatwiej było nam je przyszyć 


2. Zdejmujemy stanik i przyszywamy nasze paski. Pamiętaj, paski powinny iść pod ramiączko! 
3. Obcinamy wystające części i gotowe :) 



















3 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie paski potrafią faktycznie dodać innego wyglądu do całego stroju. Ja jednak jestem przekonana, że bardzo podobają mi się cały czas biustonosze push up https://www.etam.pl/biustonosze-push-up których mam już trochę u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ale ja wolę bardziej chować stanik niż go eksponować. Do tego sprawdzają się takie osłonki szczególnie https://julimex.pl/pl/p/Silnie-unoszace-oslonki-Rabbit-PS-10/1664 nie tylko maskują brodawki ale i pięknie unoszą biust. A do sukienki z głębokim dekoltem też się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń