23 lutego 2016

Biedronkowy organizer na kosmetyki



Od 22 Lutego, czyli od wczoraj w biedronce możemy dostać organizery na kosmetyki czy biżuterie. Dzięki przezroczystemu materiałowi pasują do każdego wnętrza oraz wyglądają bardzo estetycznie. Dodatkowym plusem jest cena bo tylko 9.99 zł! Są bardzo solidnie zrobione i nie wydaje mi się, żeby czymś odróżniały się od organizerów, które możemy kupić w internecie, a ich cena jest decydowanie wyższa. Jakiś czas temu kupiłam bardzo podobny w Rossmannie, jest troszkę większy i kosztował 19.99 zł. Sprawuje się świetnie.
Nie chce was nakłaniać do kupienia, lecz pokazać tanią rzecz, która w prosty sposób pomoże każdej kobiecie w organizacji. Jest to dużo wygodniejsze i ładniejsze przechowywanie niż w zwykłej kosmetyczce. 




A tak ja wykorzystałam mój organizer:

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz