11 października 2015

Poranny make-up



W dzisiejszym poście chce wam pokazać mój codzienny makijaż. Jest on prosty i naturalny, zresztą za chwile przekonacie się sami. 
Przed wykonaniem makijażu, używam płynu micelarnego z Bebeauty. Można go kupić w każdej biedronce i kosztuje 4,50 zł.Według mnie super produkt za niewielkie pieniądze!

 


Gdy buzia jest już oczyszczona nakładam podkład L’Oreal Paris, Infallible 24h - Matte Foundation.
Mój największy ulubieniec! Bardzo dobrze kryje nie tworząc maski, dobrze matowiłatwo się rozprowadza, utrzymuje się na twarzy dosłownie cały dzień plus jest bardzo wydajny. Czego chcieć więcej? :) 


Jeśli mam dużo niedoskonałości, nakładam punktowo kamuflaż Catrice. Nie mogę powiedzieć o nim złego słowa. Bardzo wydajny,konsystencja bez zarzutów, a jeżeli chodzi o korygowanie niedoskonałości jest świetny.


Kilka dni temu byłam u kosmetyczki, która zrobiła mi hennę na brwi . Dzięki temu nie muszę już ich tak dokładnie malować. Przeczesuje je tylko grzebykiem i uzupełniam cieniem z paletki Catrice. 


Po brwiach przyszła pora na rzęsy. Używam do tego maskary Twist Up The Volume Bourjois. Jestem z niej bardzo zadowolona. Dobrze pogrubia oraz przede wszystkim wydłuża rzęsy. Gdy nałożymy kilka warstw daje efekt sztucznych rzęs! Cudo! 


Buzie natomiast matuje pudrem Synergen. Największym jego plusem jest cena! 8-9 zł, a gdy jest na promocji w rossmannie można go kupić za 6-7 zł. Jak na tą cenę utrzymuje się całkiem długo oraz dobrze wyrównuje kolor skóry.


Na koniec została tylko pomadka do ust i gotowe! Dziś użyje pomadki w pisaku z  Lovely, Color Wear Long Lasting. Mam kolor nr 2. Wygląda bardzo naturalnie i daje odczucie nawilżenia. Kosztuje około 8 zł, więc jak za tą cena sprawdza się bardzo dobrze.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz